Objave, objave

Sjećate li se ovog posta i da prošlo je 4 godine od kada je moja Stella upisala srednju školu a sad se upisujemo već i na fakultet i zaista se mogu se načuditi našem školstvu i na koji način funkcionira,
Znači idete u osnovu školu, učite strani jezik, krenete i u srednju školu učite opet taj jezik, onda polažete maturu i to razinu A zbog potrebe fakulteta ali ni to nije sve već taj isti jezik opet dodatno polažete na fakultetu koji naravno morate platiti i gle čuda ako kojim slučajem ga ne prođete ne možete upisati željeni fakultet iako ste navno prošli srednju školu i uspješno  položili razinu A mature.
Kad ju gledam pod kolikim je stresom bila ovih mjesec dana iako i odličan učenik vjerujte ne bi joj bila u koži. Sjećam se svoje mature i ne sjećam se da sam imala neku preveliku nervozu pri završetku srednje škole. 
Toliko me se misli vrti glavom a jedna od tih misli je i ovaj moj blog kojem jednostavo više ne posvećujem pažnju jer zaista nemam vremana i kad svako toliko napišem neki post opet uživam u tome i obećam samoj sebi da moram biti više aktivna.
Ljeto je tu , godišnji već pomalo i počinju a vidim i nesnosne temperatura bar kod mene i dok se ne dočepam svog otoka djelim s vama jednu osvježavajuću salatu.
Salatu od slanutka s finim pomidorima i kod mene i s maslinama a original možete naći ovdje pa možete isprobati i original verziju u koju idu sušeni pomidori.



Sastojci 200 g skuhanog slanutka
               1 mala kapula
               5-6 kom cherry pomidora prepolovljenih na pola
               70 g feta sira
               10 velikih zelenih maslina
               ljuta paprka čak ako volite i chili slobodno
               peršina nasjeckanog 2 čajne žličice
               4 žlice maslinovog ulja
               sok pola limuna
               2 žlice aceta balsamica
               sol i papr po okusu


Sve sastojke fino pomiješajte , začinite i odližite u frižider da ipak malo salatica ohladi a potom guštajte u njoj kao prilog glavnom jelu ili finom samostalnom obraku uz jednu brusketu kao u mom sličaju.



Za drugi post već spremam ledeno osvježenje.....

Čitamo se....

Primjedbe

  1. Sjećam se kada su moja djeca upisivala fakultet kako je napeto bilo. Kada je kćer prošla na prijemnom, ja sam se rasplakala od silnog olakšanja. Sinov upis sam pratila iz Amerike, prijateljica je raekla "samo ti dođi, svejedno gdje si, ili će se upisati ili neće". Na sreću, upisao se, završio, a danas nema posao i otišao je iz ove v....ne, ide dalje za prekvalifikaciju i eto! Koliko god smo sretni i ponosni kada ih iizškolujemo, nismo svjesni da prave muke tek nastupaju. Želim i tebi i kčerki puno uspjeha!
    Volim ovakve salate, hranjive, zdrave i baš odlične za ove vručine.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nemoj mi ništa pričati, ja plačem pošto mi djeca idu u 5 razred, a kamoli na faks...ova salata je jako često na našem stolu, ali uvijek uz neki komad mesa, jer kako bi bilo to da im ponudim samo slanutak...he, he...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi