Veliki lisnati puž


 Znam da ste odmah pomislili ma gdje sad po ovoj vrućini mijesiti tijesto ali em se brzo digne a okusom i mirisom će vas očarati i guštati će te u ovoj divotici. Kod mene s krem sirom s dodatkom feta sira a vi ili se držite  izvornog recepta ili unesite male promjene kao i ja.

Sastojci 1 kg brašna
             1 žličica pecilnog praška
             1,5 vrećica suhog kvasa
             2 dcl mlijeka
            2 dcl jogurta
            2 dcl mlačne vode
           1 dcl ulja
           2 žličice soli
          2 žličice soli 

 Premaz tijesta 200 g maslaca
                         100 g krem sira+ 100 g feta sira
                          1 žutanjak
                         lan, sezam suncokret po želji za posip


Prosijati brašno i pomiješati s pecilnim praškom i suhim kvascem, dodati sol i šećer. Zagrijati vodu da bude mlaka pa u nju pomiješati jogurt i ulje,a potom dodati i mlačno mlijeko, dodavati brašno i umijesiti mekano i podatno tijesto. Tijesto ostaviti da se odmori 30 min te poklopiti ga čistom krpom. 
Mekani maslac pomiješati s feta sirom i krem sirom.Tijesto razvaljati na debljinu pola prsta veličine cca 60 x 40 .Rubove lijepo odrežite ako su neravni. Cijelu površinu premezati s maslacem, krem sirom te fetom.Zatim tijesto razrezati na trake širine 7 cm, ja sam ih dobila 7. Na pleh staviti masni papir te jednu traku urolajte i stavite je na sredinu pleha, sada uzmite drugu traku i i nastavite ju motati oko prethodne trake i tako svaku slijedeću rolajte dok ne dobijete oblik puža.


Smotanog puža premažite umućenim žutanjkom te posipajte sjemankama po volji, kod mene je to bio bijeli i crni sezam. Staviti puža peći na 180 C u ugrijanu pećnicu, ja sam na početku puža prekrilo masnim papirom a nako 20 min ga otkrila i pustila da se zapeče.
Naravno sve ovisi od vašoj pećnici, moj se pekao cca 45 min a dodatno sam i provjerila tijesto i drvenim štapićem.


 Nama se puž jako svidio,tijesto posebog  ukusa maslaca te krem i feta sira, a opet divno mekan i u isto vrijeme hrskav. Odličan za veća društva jer smo ga mi samo kidali prstima.

Primjedbe

  1. Pravila sam ga i ja i zaista je izuzetno fin. Prijatno:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je baš fora. Sigurno je preukusan... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni ne smeta vrućina kad su ovakve divote u pitanju, nije mi problem ni peći ni jesti :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni vročina in kuhanje, pečenje ne predstavljata nobenega problema.
    Meni sta pomlad, poletje najlepša meseca. Vseskozi bi živela v toploti, zelenju, MORJU
    Vendar pa to rolkanje teh trakov z namazi ufa ... če začnem bom cel teden čistila kuhinjo.
    Sigurno bom ves nadev zgubila preden bo šlo to v pleh, eh škoda ker nisi kje v bližini...
    Vendar pa nikoli ne reci NE... .

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma ja moram kuhati svaki dan pa mi je svejedno. Super izgleda

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično izgleda! Još uvijek nisam neki stručnjak što se tiče pečenja, ali ovo ću morati probati :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi