Keksići s kokosom i karamelom


Čim ja počnem peći keksiće bar kod mene nastupa zima iako smo još u jeseni.Volim miris pečenih finih kesića koje kad ispečem odmah spremam u kutije i onda klincima vadim kao mala iznenađenja posle ručka.Nažalost nemam ih uvijek za njih , ne stignem boraviti u svojoj kuhinji kao nekad, imam osjećaj da smo na poslu sve duže i duže ili je to zbog sata koji se promijenio pa nismo već doma a mrak je.Ovo su keksići moje drage prijateljice  tatyane s coolke i rado bih preporučila njene recepte s daškom starih vremena i recepata njene bake .Slobodno zavirite.A njeni su recepti kao i ona velikog smješka i još većeg srca.


Tijesto 125 g maslaca
              50 g maslaca
                1 vanilin šećer
                1 žlica kiselog vrhnja (ja ga nisam imala ali se tijesto lijepo umijesilo i bez njega)
                1 jaje
            100 g maslaca
            150 g oštrog brašna
                1 žličica pecilnog praška
Tijesto zamijesite od svih sastojaka .Omotajte ga prozirnom folijom i ostavite u frižideru cca 1 sat.
Za to vrijema ja sam napravila kremu od karamele koju nisam radila po njenom receptu već po ovom.
Karamel 350 ml kondeziranog mlijeka
                 50 g maslaca
              1 dcl šećera
Kondezirano mlijeko s dodatkom šećera, maslaca kuhati dobrih 50 min i kad se zgusne maknuti.Kuhala sam na srednjoj temperaturi i svako toliko pomiješala da mi se ne uhvati za dno .
Karamel kremu maknuti s štednjaka i uživati u njoj.Ali nemojte je polizati prije vremena jer će vam još trebati.
Za kolačiće naravno.
Tijesto razvaljajte u obliku malih kuglica koje umočite u blago istučeni bjelanjak  potom u mrvice kokosa.Kuglice rasporedite po tepsiji a potom krajem drvene kuhače u svaku kuglicu utisnite sredinu.
Stavite ih peći u toplu pećnicu na 180 C, nakon 10 min ih izvadite i utisnite im sredinu još jedanput.Oni su topli još mekani ali kako se hlade tako će se i stisnuti.Na njih stavite kremu od karamela.


Rastopite još i malo čokolade s žličicom ulja i ukrasite kolačiće.Jednu sam turu stavila u frižider a drugu polovicu ostavila na kuhinjskom elementu.Nisam našla kolačiće, ali iz frižidera su bili još i bolji.


Primjedbe

  1. Jako mi se sviđaju ove kuglice s kokosom, a kako nisam ljubitelj karamela mislim da bi odlično funkcioniralo i s čokoladom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da s čokoladnom kremom definitivno bi bili jako fini, čak možda i s ganache kremom.

      Izbriši
  2. Predivno! Ovo je recept za Stetlu, ja nažalost nemam strpljenja za tako male kolačiće! Ali zato, dok ovo pišem, žlicom jedem Nutelu po tvom receptu...Mi ju doma zovemo Mutela, i muž i ja se davimo u njoj...Djeci je pregorkaa (što ne čudi jer sam utrpala ruma i cimeta unutra...) Ilina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da vam se nutella sviđa, i kod mojih je u prvo vrijeme bila malo čudna a sad je svi tamane.

      Izbriši
  3. Vjerujem da klinci uživaju i dobro guštaju ovakve divne, domaće keksiće. A tek kako kutija miriši! I eto, ode nam ljeto, a pomalo i jesen.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdravo,
    ove keksice sam ti vec vidjela na coolki... predivna je izvedba, a fotografije fantasticno lijepe...

    Veliki pozdrav za tebe!

    OdgovoriIzbriši
  5. I mene keksići podsjete da je zim pred vratima. Krasno izgledaju, a i okus im je sigurno božanstven.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni su sa karamelom ipak komplet doživlj:-) Baš lepo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E da to i ja mislim jer sam obožavateljica karamela.

      Izbriši
  7. Krasni su! Volim keksiće od kokosa, a još i karamel, mmmm prefino!

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožavam tatyanine recepte,a u ove tvoje keksiće sam se zaljubila na prvu,divni su:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaš kako tatyana kuha s srcem i nesebično dijeli svoje utiske.

      Izbriši
  9. I mene rastužuje što imam tako malo vremena za kuhinju...
    Ali, ovi keksići su stvarno odlični! Kombinacija kokosa i karamela mi je baš super!

    OdgovoriIzbriši
  10. No comment!

    Izgleda kot sladki greh!mmm

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš su slatki. Uopće se ne bih bunila da i mene dočeka takvo iznenađenje nakon ručka.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kombinacija kokosa i karamela mi je odličan, kako bih sad rado gricnula koji keksić :)

    OdgovoriIzbriši
  13. aaaaa, zazubice mi rastu! Obožavam i karamel i kokos, a ove tvoje izgledaju tako predivno u toj kombinaciji!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi