Samo još jedna torta od kestena...


Ova torta je spoj više domaćica ,tako da je krema od kestena posuđena od moje drage smajlice,
a druga kremica uzete od jedne prekrasne Kesten frajle i tako je nastala ova toliko jednostavna a zaista
fina torta puna divne mekane kreme i kestena zarobljenih u bijeloj čokoladi.

 Podloga za tortu  200 g mljevenih keksa
                                50 g mljevenih oraha
                                80 g otopljenog maslaca

Kekse samljeti i pomiješati s mljevenim orasima i ddati otopljeni maslac.Smjesu utisnuti na podlogu
za tortu i lagano poravnati,

 
Bijela krema 2 dcl slatkog vrhnja
                       3 dcl kiselog vrhnja
                       3 žlice meda
                       1 vrećica želatina u prahu

Slatko vrhnje istucite u šlag ,pomalo dodajte kiselo vrhnje i med.Lagano pomiješati.Nabreklu želatinu koju ste spremili prema uputstvu s vrećice lagano otopite.Par žlica kreme dodajte u želatinu a onda sve skupa promiješajte i stavite na podlogu.Stavite u frižider da se lagano stisne prije stavljanja kesten kreme.

Krema od kestena 250 g očišćenih i propasiranih kestena
                                150 g šećera
                                100 g bijele čokolade
                                    2 žlice ruma
                                100 g maslaca
                              


Maslac lagano pomiješati s štaub šećerom i u to umiješati kesten pire.Dodati rastopljenu bijelu čokoladu i na kraju umiješati rum.Kesten kremu lagano nanijeti na bijelu podlogu.Ukrasiti čokoladom koju smo prethodno rastopili s 3 žlice ulja.

Karamel niti 80 g šećera
                      40 ml vode
Zagrijati vodu i šećer .Ne miješati.Kad se počne pretvarati u karamel i dobije zlatnu boju maknuti s štednjaka i pustiti da se ohladi ,Nakon par minuta se karamel zgusne a vi uzmite vilicu i razvlačite niti u željeni oblik.Ako ne padaju niti znači da se dovoljno nije karamel stisnuo,sačekajte čas a potom vucite niti.Ako se karamel stisne jako nema veze samo ga lagano otopite na štednjaku.

Praksom niti postaju sve tanje i sve ljepše.Najbolje niti napraviti pred serviranje jer se nakon nekog vremena jednostavno otope.







Primjedbe

  1. Svaka čast na kombinaciji. DOpada mi se kora, med u beloj kremi je odličan dodatak, kesten obožavam, a niti sam jednom probala da radim ali nešto mi nije išlo. Da li se one razvlače po nauljenom papiru ili onako u šerpi na gore pa posle lome?

    OdgovoriIzbriši
  2. Jelena ja obično uronim vilicu u karamel i onda je podižem od posude i kako niti padaju ja vučem oblike.Znači karamel se treba malo zgusnuti a to se postiže hlađenjem i onda niti oblikuješ po volji lagano ih rastezujući.

    OdgovoriIzbriši
  3. Savršena torta, a s ovim nitima dobila je izgled skulpture.

    OdgovoriIzbriši
  4. torta je odlična i izgleda prekrasno !!
    Ukras sa karamelom si predobro napravila, tako je lijepo, jako lijepo !!

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno predivno. A ovaj šećer kao da si joj obukla haljinicu! Odlično! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Svaka čast, divim se tvome trudu, torti, izgledu! za slastičarnu!

    OdgovoriIzbriši
  7. Probala sam napraviti tortu,ali cini mi se da nesto u receptu ne stima...samo 80g maslaca sa keksima?! Meni je to ispalo jako premalo....Inace je jako fino:-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Inače meni je to dostatna količina ali ako ste imali osjećaj da treba još slobodno ste mogli dodati još maslaca da dobijete teksturu koju želiteal ali drago mi je da vam se torta sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  9. Torta je predobra,dva puta sam je pravila za svečane prilike i dobila je puno pohvala. Jedino što se nisam upuštala u ukrašavanje torte ,ali Vama je to prekrasno uspjelo. Čestitam Vam i hvala što ste objavili ovaj predobar recept na internet.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ste guštali u ovoj ljepotici.

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi