Hommage jednim kuglicama



Taj dan točnije prošli petak sam jurla iz Krka u Crikvenicu gdje sam usput i kupila lješnjake i čokoladu za kuhanje i napolitanke ali nisu imali malih košarica za domaći fererro koji sam naumila napraviti po receptiću naše drage Mihaele i njenog lijepog i kreativnog bloga i tako sam se mislila pridružiti igrici ali me je izdalo moje zdravlje.Jedva sam došla do Rijeke i nazvala supruga da preuzme klinca iz škole a da ću ja skočiti do hitne samo da mi daju jednu inekciju solimedrola ili amilofilina i da mi pomognu da prodišem.Godinama sam astmatičar i mogu reći da je bolest pod kontrolom ,bavim se svim aktivnostima i nisam do sada bila zakinuta za neke stvari iako je naravno moja pumpica tu uvijek uz mene jer nikad se nezna.A živim u pdručju koje za astmatičare i nije napovoljnije ,sigurno ste sto puta čuli na Dnevniku oko područje Rijeke velika vlaga i kiša ili na širem području Rijeke naravno kiša.Tako i cijeli ovaj mjesec jedan dan je bio sunce a svi drugi pune vlage i kiše i to je naravno utjecalo na moje zdravlje.Iako moram priznati imala sam znakove ali sam ih nekako zatvarala u svoje ladice i kako sam se prevarila.Završila u bolnici s teškom upalom pluća i sjenom ne desnom plućnom krilu,Tjedan dana sam prolazila preglede i za vikend me pustili doma a u ponedjeljak opet na pretrage.Ljuta sam na sebe ,mislim da nisam trebala doći do ovoga a kad asam vidjela još da je doktorica otvorila bolovanje na mjesec dana i poručila po suprugu da stvarno mjesec dana mi ne gine biti doma dala mi je zamisliti.A posao....radim ga sama i nažalost u djelu koji ja odrađujem nemam zamjenu i što sada,mjesec dana ako me ne  bude da li će doći do raspada ili.....Da a već su i počeli e-mailovi stizati ne kućnu  adresu a evo radosti našeg doba.A sad da se vratim kuglicama jer to one i zaslužuju,nekako sam ih najviše i napravila zbog mog Tina on voli te kuglice a moram priznati da sam odradila sve sjedećki.A nabavili su mi i košarice 30 kom za 25 kn,nisu mi ni rekli gdje su tako "jeftino" prošli.


A za divne kuglice potebno vam je 100 g naplitanki od lješnjaka
                                                     150 g lješnjaka
                                                     200 g nutelle
                                                     150 g čokolade i par žlica ulja


Lješnjake u pećnici malo propeći i kada se ohlade nježno ih potrljati i skinuti kožicu.Naplitanke isjeckati , dodati lješnjake izmrvljene ,dodati nutellu i fino oblikovati kuglice.Ja sam jedan dio močila u čokoladu a drugi dio kuglica sao uronila u razmrvljene lješnjake.Da moram reći da kad sam napravila smjesu.smjestila sam je u frižider i posle nisam imala problema kada sam radila male kuglice.
I da na kraju moje zadovoljstvo da sam ipak stigla sudjelovati u igrici.
          

Primjedbe

  1. kuglice si divno napravila i želim ti što brže ozdravljenje

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao baš mi je žao da ti se to sve izdogađalo, želim ti da što prije ozdraviš i da ti se takve stvari ne događaju.. mene strašno nervira ovo naše vrijeme u primorju i ovo svakidašnje sivilo, jednostavno je nemoguće da ne djeluje na psihu i zdravlje čovjeka, a pogotovo na ljude koji imaju ovakvih problema kao ti.. svakako, kuglice su ti prekrasno ispale, a fotke su mi skroz posebne, oduševile me!

    OdgovoriIzbriši
  3. Astma je gadna bolest, a kad nam telo kaže da više ne može onda ga treba poslušati i stati. Ne može ni ono stalno samo da se bori, nekad mu treba naša pomoć u vidu ležanja i odmaranja. Ništa nije vredno toliko a da se upropasti zdravlje. Zato kutlaču mužu u ruke i pravac krevet uz naravno koju ferrero kuglicu, magazin i daljinski upravljač!

    OdgovoriIzbriši
  4. Waaauu..krasne su, baš prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zao mi je zbog problema sa zdravljem, nadam se da ce sve brzo proci.
    Kuglice su prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
  6. Želim ti što pre ozdravljenje i molila bi te da paziš na svoje zdravlje i da ti ono bude na prvom mestu... posla će biti i svega će biti ako bude i TEBE i zato se moraš čuvati i paziti, mnogo si vrednija i potrebnija TI od bilo kog posla ili čega i zato strogo slušaj lekare i ODMARAJ...
    Kuglice suinače super :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mislim da tako svi rade - "nije to ništa" i "će da prođe" su stvari kojima svi tešimo sebe, dok ne dođe momenat da se mora lekaru :(
    Nadam se da se osećaš bolje i da ćeš brzo ozdraveti potpuno :))
    Ferrero ti je divan :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Već sam puno bolje zapravo znate osjećaj da kad ste već doma je lakše.Hvala svima na lijepim željama i da draga maslinka imaš potpuno pravo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga moja, zelim ti da se brzo oporavis i lepo odmoris...a jako mi se svidja savet koji je Jelena prepisala, hihih...pogotovo onaj deo za ferrero kuglice!;)) Vidim da smo svi uzivali u ovom krugu praveci ove male coko slatkice, super su ovako uronjene u razmrvljene lesnike!;)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Dilajla, tako mi je žao što imaš problema .. Nadam se da će se stabilizirati i želim ti brzi oporavak.. Inače područje na kojem ti živiš je mome srcu posebno drago.. Ja sam studirala u Opatiji i živjela tamo 5 godina... :))

    Ferrero je predivan.. košarice preslatke

    OdgovoriIzbriši
  11. Bas mi je zao zbog svih ovih problema koji su te snasli, ali drago mi je cuti da se ipak malo bolje osecas :) Zelim ti da se sto pre vratis u top formu jer samo tako covek moze normalno da funkcionise :)))
    Kuglice izgledaju prelepo, kao i kosarice :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Dilajla, samo cu se sloziti sa devojkama pre mene, moras da se pazis. Drago mi je da si sada bolje, a ferero ti je prelep. I ti si se setila da pridodas seckane lesnike. Verujem da su kuglice bile jos ukusnije kao takve :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Žao mi je što ste bolesni. Želim Vam da se što pre u potpunosti oporavite. Slikice govore da je ovo više nego dobro odrađen kolačić. Njam, njam... meni je krivo što nisam stigla da se igram sa vama, devojke, ali valjda ću uspeti idući put!

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga moja, posao na poslu neće propasti, ma kako mislimo da smo neophodni. I bolje, jer sada ti je najvažnije da se oporaviš i da ozdraviš. A to će ti brže i bolje poći za rukom ako se prepustiš onome što voliš (to je znanstveno dokazano!). Stoga, osim ovih krasnih kuglica od tebe idući mjesec očekujemo puno divnih recepata jer znam da uživaš u kuhanju i pečenju. Prepusti se!!! Ozdravi!!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Kao sto su i ostale rekle, potvrdjujem i ja. Posao nece da pobegne, bitno je da se oporavis.
    Ferrero je prelepo ispao. Odlican krug igrice!

    OdgovoriIzbriši
  16. prije svega žao mi je zbog zdravstvenih problema i želim ti brzo ozdravljenje ! Za posao se ne opterećuj toliko, bila zamjena ili ne sve će to pričekati i riješiti se na vrijeme, a ti imaš pravo na svoje liječenje i mirovanje, zdravlje je svakako najvažnije.
    Kuglice si super napravila, odlično izgledaju. Kao i korpice koje su tvoji bez obzira na cijenu :) zbilja super odabrali.

    OdgovoriIzbriši
  17. Znam kako ti je....i ja sam asmatičar, mene ubija proljeće i jesen....u zimi se preporodm....nadam se da si bolje, i da ćeš biti bolje.... ja sam baš htjela pitati otkud ti ove predivne košarice za kuglice?! ako saznaš,obavezno javi :)) a kuglice su magične :) jedva čekam da ih isprobam :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Baš mi se sviđa što su izvana lešnjaci, ma predivne su.

    OdgovoriIzbriši
  19. Vež uživam što sam kući i uz ovakve lijepe riječi ja sam zdrava a košarice su nabivili u Kauflandu draga Just Caka Girl.

    OdgovoriIzbriši
  20. joj, fenomenalne su ti!!!! Zelim ti brz oporavak i cuvaj se!

    OdgovoriIzbriši
  21. Jako mi je zao sto ti se to sve izdesavalo. Zelim ti brz oporavak.
    I jedno veliko BRAVO, sto si imala volju nakon svega toga "zasukati" rukave i spremiti ovu divotu.

    OdgovoriIzbriši
  22. OK., sad ću ja, kao primjer nekoga tko nikad ne radi pizdarije :P reći koju pametnu, ali molim te, nemoj više to raditi. Slušaj sebe i ne čekaj zadnji čas! Želim ti da se što prije oporaviš!
    Kuglice su prekrasne. S košaricama i bez njih! Ali i košarice su lijepe, da bi reč rekla! :))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi