Jesen na vratima


Ubija me ovo vrijeme ,nikako da nas obasja sunce,noćas je nad Rijekom palo više od 80 litara a za vikend zovu i 150 litara kiše.Iako mi je vrt sav zazelenio cvijeće već lagano sklapa svoje glavice.
A ja umjesto da sam u šetnji ili u vrtu ja stalno nešto mijesim i prčkam po svojoj kuhinji.I večeras sam radila pogačice tj. pizza pogačice po receptu suzyce s coolinarike i ispale su više nego odlične.
Tako jednostavne a zaista fine i nadjev im se može mjenjati po vašoj želji i volji.

Tijesto-800 g brašna
            500 ml mlijeka
            1 kvasac
            1 prašak za pecivo
            1 vrećice vanilnog šećera
            malo soli
           200 ml ulja
           žutanjak za premazivanje

Tijesto umijesite i stavite da se diže ,kada se diglo razvaljajte tijesto i radite krugove časom a manjom čašicom za rakiju utiskujte krugove  po sredini.


Nadjev -1 bjelanjak
           100 g naribanog sira
           100 g salame
           malo origana
           malo sezama (ovaj dodatak mi se posebno sviđa)

Bjelanjak istucite dodajte sir i salamu.Lagano s žutanjkom namažite pogačice a u sredinu stavite nadjev koji ukrasite origanom a okolo posipajte sezamom.Pustit da se malo odmori i ispecita na 180 C cca 20 min.

Jednostavno i jako fino.
A sad još o vremenu ,kćer mi se smije kad ovo pišem i viče da sam trebala biti meterolog.

Ali nisam ni meteropata ali ma zaista ubija,kad će sunce..

Primjedbe

  1. jooj i mene ubija vrijeme :((( najviše zbg toga što mi fale šetnje i priroda, ali ajde bar možemo onda više kuhati, pa u svakom zlu neko dobro.. :)) fotke su ti krasne i recept me oduševio, morat ću probati.. :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa, ovo je proljetno aprilsko vrijeme koje se malo odužilo. Nedavno sam se sjetila da je april bio hladnjikav i kišni, ali je zato maj bio puno ljepši od ovoga sada. Kako bilo, ništa nam ne paše, zar ne? odjednom će temperatura skočiti na +300, pa ćemo i na to prigovarati. Fotkice su ti krasne, a bogme i pogačice. Samo se ti motaj po kuhinji, nije ni to zanemarivo!

    OdgovoriIzbriši
  3. meni se čini da svi manje - više o vremenu pričamo, gdje god nekoga sretnem prvo ide osvrt na vrijeme a zatim dalje. Nije ni čudno, pa u jednom danu izmjene se i sunce i kiša i toplo i hladno, a i ja sam nekako nezadovoljna zbog kišnog vikenda koji najavljuju. Fali mi malo više hodanja, šetnje, prirode, jedva dočekam vikend i eto kiše. No što se može, umjesto toga i ja ću u kuhinju, možda baš i uz ove fine pogačice koje si napravila. Odlične su i krasno izgledaju !!

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam slana peciva,a ova tako prekrasno izgledaju da bih ih rado probala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kod mene situacija sa vremenom nije losa sto me veseli jer smo mesecima bili okovani snegom :(
    Peciva su ti fantasticna!!!
    Nadam se da ce uskoro da vam se popravi vreme, a do tada odoh da vidim sta se lepo kuvalo po ostalim blogovima :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi